Навчальний план на І семестр 2019-2020 н.р.
9 – А, 9 – В класи
№ уроку
|
Дата проведення
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Тема уроку
|
Практична складова
|
Домашнє завдання
| |
ВСТУП
| ||||||
1
|
6.09
|
Знаннєвий компонент: називає об’єкт вивчення економічної географії; розуміє зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими науками; пояснює актуальність і необхідність вивчення економічної географії; формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у розв’язанні багатьох суспільних проблем. Діяльнісний компонент: визначає роль економічної географії в системі географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
|
Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук. Значення знань з економічної географії
|
§ 1
| ||
Розділ І. Національна економіка і світове господарство
| ||||||
Тема 1. Національна економіка
| ||||||
2
|
13.09
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий внутрішній продукт», «індекс людського розвитку»; Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної економіки (первинний, вторинний, третинний) аналізує секторальну модель економіки України та порівнює її з іншими державами;Ціннісний компонент: усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності, уміє аналізувати й оцінювати власні здібності й уподобання та співвідносити їх до ринку праці в Україні; усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності
|
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники: валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс розвитку людського потенціалу (ІРЛП)
|
§ 2
| ||
3
|
20.09
|
Секторальна модель економіки країни.
|
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки
|
§ 3
| ||
4
|
27.09
|
Форми суспільної організації виробництва
|
§ 4
| |||
5
|
4.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє вплив природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов, сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий, транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє форми просторової організації господарства (економічні райони, елементи територіальної структури промисловості, сільського господарства тощо)
|
Форми просторової організації національної економіки Чинники розміщення виробництва.
|
§ 5
| ||
Тема 2. Світове господарство
| ||||||
6
|
11.10
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону, країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова економіка»), «світовий ринок»;
|
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці»
|
§ 6
| ||
7
|
18.10
|
Знаннєвий компонент: називає типи економічних систем; наводить приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН); Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни «Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20);
уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо типізації країн за рівнем соціально-економічного розвитку.
|
Типи економічних систем.
|
§ 7
| ||
8
|
25.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє багаторівневість світового господарства;
|
Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку, місце України в ній
|
Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку
|
§ 8
| |
9
|
8.11
|
Знаннєвий компонент: знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства (інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної економічної інтеграції); пояснює вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних економік країн різних типів. Ціннісний компонент оцінює вплив глоба лізації на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
|
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці
|
§ 9
| ||
10
|
15.11
|
Знаннєвий компонент: наводить приклади ТНК в Україні; знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці
|
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки
|
§ 10
| ||
11
|
22.11
|
Узагальнення з розділів «Вступ» та «Національна економіка та світове господарство»
|
повт. § 1-10
| |||
Розділ ІІ. Первинний сектор господарства
| ||||||
Тема 1. Сільське господарство
| ||||||
12
|
29.11
|
Знаннєвий компонент: називає види діяльності в сільському господарстві; наводить приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію сільського господарства в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
|
Сільське господарство, його значення в сучасному світі.
|
§ 11
| ||
13
|
6.12
|
Складники сільського господарства. Роль природних чинників (земельних та агрокліматичних ресурсів) у розвитку й розміщенні аграрного виробництва
|
§ 12
| |||
14
|
13.12
|
Знаннєвий компонент: називає види сільськогосподарських угідь; Діяльнісний компонент: характеризує особливості розміщення рослинництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції. Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
|
Сільське господарство України.
|
§ 13
| ||
15
|
20.12
|
Діяльнісний компонент: показує на карті України –сільськогосподарські зони, гірські та приміські райони; характеризує особливості розміщення тваринництва в Україні; аналізує карти тваринництва; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції.
|
Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського господарства України. Гірські та приміські сільськогосподарські райони. Сільське господарство у своєму регіоні
|
§ 14
| ||
16
|
27.12
|
Знаннєвий компонент: пояснює поширення в світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів скотарства, вівчарства. Діяльнісний компонент: показує на карті світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику, льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини, цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва;
|
Сільське господарство світу. Географія основних зернових і технічних культур та виробництва продукції тваринництва. Зональність світового сільського господарства. Найбільші країни-виробники та країни-експортери сільськогосподарської продукції
|
Практична робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей
|
§ 15
|
9 – Б клас
№ уроку
|
Дата проведення
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Тема уроку
|
Практична складова
|
Домашнє завдання
|
ВСТУП
| |||||
1
|
3.09
|
Знаннєвий компонент: називає об’єкт вивчення економічної географії; розуміє зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими науками; пояснює актуальність і необхідність вивчення економічної географії; формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у розв’язанні багатьох суспільних проблем. Діяльнісний компонент: визначає роль економічної географії в системі географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
|
Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук. Значення знань з економічної географії
|
§ 1
| |
Розділ І. Національна економіка і світове господарство
| |||||
Тема 1. Національна економіка
| |||||
2
|
10.09
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий внутрішній продукт», «індекс людського розвитку»; Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної економіки (первинний, вторинний, третинний) аналізує секторальну модель економіки України та порівнює її з іншими державами;Ціннісний компонент: усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності, уміє аналізувати й оцінювати власні здібності й уподобання та співвідносити їх до ринку праці в Україні; усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності
|
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники: валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс розвитку людського потенціалу (ІРЛП)
|
§ 2
| |
3
|
17.09
|
Секторальна модель економіки країни.
|
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки
|
§ 3
| |
4
|
24.09
|
Форми суспільної організації виробництва
|
§ 4
| ||
5
|
1.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє вплив природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов, сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий, транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє форми просторової організації господарства (економічні райони, елементи територіальної структури промисловості, сільського господарства тощо)
|
Форми просторової організації національної економіки Чинники розміщення виробництва.
|
§ 5
| |
Тема 2. Світове господарство
| |||||
6
|
8.10
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону, країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова економіка»), «світовий ринок»;
|
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці»
|
§ 6
| |
7
|
15.10
|
Знаннєвий компонент: називає типи економічних систем; наводить приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН); Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни «Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20);
уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо типізації країн за рівнем соціально-економічного розвитку.
|
Типи економічних систем.
|
§ 7
| |
8
|
22.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє багаторівневість світового господарства;
|
Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку, місце України в ній
|
Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку
|
§ 8
|
9
|
5.11
|
Знаннєвий компонент: знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства (інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної економічної інтеграції); пояснює вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних економік країн різних типів. Ціннісний компонент оцінює вплив глоба лізації на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
|
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці
|
§ 9
| |
10
|
12.11
|
Знаннєвий компонент: наводить приклади ТНК в Україні; знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці
|
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки
|
§ 10
| |
11
|
19.11
|
Узагальнення з розділів «Вступ» та «Національна економіка та світове господарство»
|
повт. § 1-10
| ||
Розділ ІІ. Первинний сектор господарства
| |||||
Тема 1. Сільське господарство
| |||||
12
|
26.11
|
Знаннєвий компонент: називає види діяльності в сільському господарстві; наводить приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію сільського господарства в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
|
Сільське господарство, його значення в сучасному світі.
|
§ 11
| |
13
|
3.12
|
Складники сільського господарства. Роль природних чинників (земельних та агрокліматичних ресурсів) у розвитку й розміщенні аграрного виробництва
|
§ 12
| ||
14
|
10.12
|
Знаннєвий компонент: називає види сільськогосподарських угідь; Діяльнісний компонент: характеризує особливості розміщення рослинництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції. Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
|
Сільське господарство України.
|
§ 13
| |
15
|
17.12
|
Діяльнісний компонент: показує на карті України –сільськогосподарські зони, гірські та приміські райони; характеризує особливості розміщення тваринництва в Україні; аналізує карти тваринництва; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції.
|
Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського господарства України. Гірські та приміські сільськогосподарські райони. Сільське господарство у своєму регіоні
|
§ 14
| |
16
|
24.12
|
Знаннєвий компонент: пояснює поширення в світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів скотарства, вівчарства. Діяльнісний компонент: показує на карті світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику, льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини, цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва;
|
Сільське господарство світу. Географія основних зернових і технічних культур та виробництва продукції тваринництва. Зональність світового сільського господарства. Найбільші країни-виробники та країни-експортери сільськогосподарської продукції
|
Практична робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей
|
§ 15
|
9 – Г клас
№ уроку
|
Дата проведення
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Тема уроку
|
Практична складова
|
Домашнє завдання
| |
ВСТУП
| ||||||
1
|
5.09
|
Знаннєвий компонент: називає об’єкт вивчення економічної географії; розуміє зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими науками; пояснює актуальність і необхідність вивчення економічної географії; формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у розв’язанні багатьох суспільних проблем. Діяльнісний компонент: визначає роль економічної географії в системі географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
|
Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук. Значення знань з економічної географії
|
§ 1
| ||
Розділ І. Національна економіка і світове господарство
| ||||||
Тема 1. Національна економіка
| ||||||
2
|
12.09
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий внутрішній продукт», «індекс людського розвитку»; Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної економіки (первинний, вторинний, третинний) аналізує секторальну модель економіки України та порівнює її з іншими державами; Ціннісний компонент: усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності, уміє аналізувати й оцінювати власні здібності й уподобання та співвідносити їх до ринку праці в Україні; усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності
|
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники: валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс розвитку людського потенціалу (ІРЛП)
|
§ 2
| ||
3
|
19.09
|
Секторальна модель економіки країни.
|
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки
|
§ 3
| ||
4
|
26.09
|
Форми суспільної організації виробництва
|
§ 4
| |||
5
|
3.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє вплив природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов, сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий, транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє форми просторової організації господарства (економічні райони, елементи територіальної структури промисловості, сільського господарства тощо)
|
Форми просторової організації національної економіки Чинники розміщення виробництва.
|
§ 5
| ||
Тема 2. Світове господарство
| ||||||
6
|
10.10
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону, країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова економіка»), «світовий ринок»;
|
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці»
|
§ 6
| ||
7
|
17.10
|
Знаннєвий компонент: називає типи економічних систем; наводить приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН); Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни «Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20);
уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо типізації країн за рівнем соціально-економічного розвитку.
|
Типи економічних систем.
|
§ 7
| ||
8
|
24.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє багаторівневість світового господарства;
|
Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку, місце України в ній
|
Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку
|
§ 8
| |
9
|
7.11
|
Знаннєвий компонент: знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства (інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної економічної інтеграції); пояснює вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних економік країн різних типів. Ціннісний компонент оцінює вплив глоба лізації на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
|
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці
|
§ 9
| ||
10
|
14.11
|
Знаннєвий компонент: наводить приклади ТНК в Україні; знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці
|
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки
|
§ 10
| ||
11
|
21.11
|
Узагальнення з розділів «Вступ» та «Національна економіка та світове господарство»
|
повт. § 1-10
| |||
Розділ ІІ. Первинний сектор господарства
| ||||||
Тема 1. Сільське господарство
| ||||||
12
|
28.11
|
Знаннєвий компонент: називає види діяльності в сільському господарстві; наводить приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію сільського господарства в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
|
Сільське господарство, його значення в сучасному світі.
|
§ 11
| ||
13
|
5.12
|
Складники сільського господарства. Роль природних чинників (земельних та агрокліматичних ресурсів) у розвитку й розміщенні аграрного виробництва
|
§ 12
| |||
14
|
12.12
|
Знаннєвий компонент: називає види сільськогосподарських угідь; Діяльнісний компонент: характеризує особливості розміщення рослинництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції. Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
|
Сільське господарство України.
|
§ 13
| ||
15
|
19.12
|
Діяльнісний компонент: показує на карті України –сільськогосподарські зони, гірські та приміські райони; характеризує особливості розміщення тваринництва в Україні; аналізує карти тваринництва; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції.
|
Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського господарства України. Гірські та приміські сільськогосподарські райони. Сільське господарство у своєму регіоні
|
§ 14
| ||
16
|
26.12
|
Знаннєвий компонент: пояснює поширення в світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів скотарства, вівчарства. Діяльнісний компонент: показує на карті світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику, льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини, цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва;
|
Сільське господарство світу. Географія основних зернових і технічних культур та виробництва продукції тваринництва. Зональність світового сільського господарства. Найбільші країни-виробники та країни-експортери сільськогосподарської продукції
|
Практична робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей
|
§ 15
|
Немає коментарів:
Дописати коментар