9 клас


Навчальний план на І семестр 2019-2020 н.р.
9 – А,  9 – В класи
№ уроку
Дата проведення
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Тема уроку
Практична складова
Домашнє завдання
ВСТУП
1
6.09
Знаннєвий компонент: називає об’єкт вивчення економічної географії; розуміє зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими науками; пояснює актуальність і необхідність вивчення економічної географії; формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у розв’язанні багатьох  суспільних проблем. Діяльнісний компонент: визначає роль економічної географії в системі географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук. Значення знань з економічної географії

§ 1
Розділ І. Національна економіка і світове господарство
Тема 1. Національна економіка
2
13.09
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий внутрішній продукт»,  «індекс людського розвитку»; Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної економіки (первинний, вторинний, третинний) аналізує секторальну модель  економіки України та порівнює її з іншими державами;Ціннісний компонент: усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності, уміє аналізувати й оцінювати власні здібності й  уподобання та співвідносити їх до ринку праці в Україні; усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та  їх використання у різних видах людської діяльності
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники: валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс розвитку людського потенціалу (ІРЛП)

§ 2
3
20.09
Секторальна модель економіки країни.
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки
§ 3
4
27.09
Форми суспільної організації виробництва

§ 4
5
4.10
Знаннєвий компонент: розуміє вплив природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов, сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий, транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє форми просторової організації господарства (економічні райони, елементи територіальної структури промисловості, сільського господарства тощо)
Форми просторової організації національної економіки Чинники розміщення виробництва.

§ 5
Тема 2. Світове  господарство
6
11.10
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону, країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова економіка»), «світовий ринок»;
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці»

§ 6
7
18.10
Знаннєвий компонент: називає типи економічних систем; наводить приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН); Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни «Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20);
уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо  типізації країн за рівнем соціально-економічного розвитку.
Типи економічних систем.

§ 7
8
25.10
Знаннєвий компонент: розуміє багаторівневість світового господарства;
Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку, місце України в ній
Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку
§ 8
9
8.11
Знаннєвий компонент: знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства (інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної економічної інтеграції); пояснює вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних економік країн різних типів. Ціннісний компонент оцінює вплив глоба лізації на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці

§ 9
10
15.11
Знаннєвий компонент: наводить приклади ТНК в Україні; знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки

§ 10
11
22.11

Узагальнення з розділів «Вступ» та «Національна економіка та світове господарство»

повт. § 1-10
Розділ ІІ. Первинний сектор господарства
Тема 1. Сільське господарство
12
29.11
Знаннєвий компонент: називає види діяльності в сільському господарстві; наводить приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію  сільського господарства в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в  Україні.
Сільське господарство, його значення в сучасному світі.

§ 11
13
6.12
Складники сільського господарства. Роль природних чинників (земельних та агрокліматичних ресурсів) у розвитку й розміщенні аграрного   виробництва

§ 12
14
13.12
Знаннєвий компонент: називає види сільськогосподарських угідь; Діяльнісний компонент: характеризує особливості розміщення рослинництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур; визначає  місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції. Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
Сільське господарство України.

§ 13
15
20.12
Діяльнісний компонент: показує на карті України –сільськогосподарські зони, гірські та приміські  райони; характеризує особливості розміщення тваринництва  в Україні; аналізує карти тваринництва; визначає  місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції.
Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського господарства України. Гірські та приміські сільськогосподарські райони. Сільське господарство у своєму регіоні

§ 14
16
27.12














Знаннєвий компонент: пояснює поширення в світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів скотарства, вівчарства. Діяльнісний компонент: показує на карті світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику, льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини, цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва;
Сільське господарство світу. Географія основних зернових і технічних культур та виробництва продукції тваринництва. Зональність світового сільського господарства. Найбільші країни-виробники та країни-експортери сільськогосподарської продукції
Практична робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей
 § 15

9 – Б клас
№ уроку
Дата проведення
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Тема уроку
Практична складова
Домашнє завдання
ВСТУП
1
3.09
Знаннєвий компонент: називає об’єкт вивчення економічної географії; розуміє зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими науками; пояснює актуальність і необхідність вивчення економічної географії; формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у розв’язанні багатьох  суспільних проблем. Діяльнісний компонент: визначає роль економічної географії в системі географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук. Значення знань з економічної географії

§ 1
Розділ І. Національна економіка і світове господарство
Тема 1. Національна економіка
2
10.09
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий внутрішній продукт»,  «індекс людського розвитку»; Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної економіки (первинний, вторинний, третинний) аналізує секторальну модель  економіки України та порівнює її з іншими державами;Ціннісний компонент: усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності, уміє аналізувати й оцінювати власні здібності й  уподобання та співвідносити їх до ринку праці в Україні; усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та  їх використання у різних видах людської діяльності
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники: валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс розвитку людського потенціалу (ІРЛП)

§ 2
3
17.09
Секторальна модель економіки країни.
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки
§ 3
4
24.09
Форми суспільної організації виробництва

§ 4
5
1.10
Знаннєвий компонент: розуміє вплив природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов, сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий, транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє форми просторової організації господарства (економічні райони, елементи територіальної структури промисловості, сільського господарства тощо)
Форми просторової організації національної економіки Чинники розміщення виробництва.

§ 5
Тема 2. Світове  господарство
6
8.10
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону, країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова економіка»), «світовий ринок»;
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці»

§ 6
7
15.10
Знаннєвий компонент: називає типи економічних систем; наводить приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН); Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни «Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20);
уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо  типізації країн за рівнем соціально-економічного розвитку.
Типи економічних систем.

§ 7
8
22.10
Знаннєвий компонент: розуміє багаторівневість світового господарства;
Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку, місце України в ній
Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку
§ 8
9
5.11
Знаннєвий компонент: знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства (інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної економічної інтеграції); пояснює вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних економік країн різних типів. Ціннісний компонент оцінює вплив глоба лізації на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці

§ 9
10
12.11
Знаннєвий компонент: наводить приклади ТНК в Україні; знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки

§ 10
11
19.11

Узагальнення з розділів «Вступ» та «Національна економіка та світове господарство»

повт. § 1-10
Розділ ІІ. Первинний сектор господарства
Тема 1. Сільське господарство
12
26.11
Знаннєвий компонент: називає види діяльності в сільському господарстві; наводить приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію  сільського господарства в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в  Україні.
Сільське господарство, його значення в сучасному світі.

§ 11
13
3.12
Складники сільського господарства. Роль природних чинників (земельних та агрокліматичних ресурсів) у розвитку й розміщенні аграрного   виробництва

§ 12
14
10.12
Знаннєвий компонент: називає види сільськогосподарських угідь; Діяльнісний компонент: характеризує особливості розміщення рослинництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур; визначає  місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції. Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
Сільське господарство України.

§ 13
15
17.12
Діяльнісний компонент: показує на карті України –сільськогосподарські зони, гірські та приміські  райони; характеризує особливості розміщення тваринництва  в Україні; аналізує карти тваринництва; визначає  місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції.
Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського господарства України. Гірські та приміські сільськогосподарські райони. Сільське господарство у своєму регіоні

§ 14
16
24.12
















Знаннєвий компонент: пояснює поширення в світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів скотарства, вівчарства. Діяльнісний компонент: показує на карті світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику, льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини, цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва;

Сільське господарство світу. Географія основних зернових і технічних культур та виробництва продукції тваринництва. Зональність світового сільського господарства. Найбільші країни-виробники та країни-експортери сільськогосподарської продукції
Практична робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей
 § 15




9 – Г клас
№ уроку
Дата проведення
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Тема уроку
Практична складова
Домашнє завдання
ВСТУП
1
5.09
Знаннєвий компонент: називає об’єкт вивчення економічної географії; розуміє зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими науками; пояснює актуальність і необхідність вивчення економічної географії; формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у розв’язанні багатьох  суспільних проблем. Діяльнісний компонент: визначає роль економічної географії в системі географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук. Значення знань з економічної географії

§ 1
Розділ І. Національна економіка і світове господарство
Тема 1. Національна економіка
2
12.09
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий внутрішній продукт»,  «індекс людського розвитку»; Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної економіки (первинний, вторинний, третинний) аналізує секторальну модель  економіки України та порівнює її з іншими державами; Ціннісний компонент: усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської діяльності, уміє аналізувати й оцінювати власні здібності й  уподобання та співвідносити їх до ринку праці в Україні; усвідомлює значення форм суспільної організації виробництва  та  їх використання у різних видах людської діяльності
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники: валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс розвитку людського потенціалу (ІРЛП)

§ 2
3
19.09
Секторальна модель економіки країни.
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки
§ 3
4
26.09
Форми суспільної організації виробництва

§ 4
5
3.10
Знаннєвий компонент: розуміє вплив природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов, сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий, транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє форми просторової організації господарства (економічні райони, елементи територіальної структури промисловості, сільського господарства тощо)
Форми просторової організації національної економіки Чинники розміщення виробництва.

§ 5
Тема 2. Світове  господарство
6
10.10
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону, країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова економіка»), «світовий ринок»;
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття «спеціалізація території», «міжнародний поділ праці»

§ 6
7
17.10
Знаннєвий компонент: називає типи економічних систем; наводить приклади країн світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН); Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни «Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20);
уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо  типізації країн за рівнем соціально-економічного розвитку.
Типи економічних систем.

§ 7
8
24.10
Знаннєвий компонент: розуміє багаторівневість світового господарства;
Типізація країн світу за рівнем економічного розвитку, місце України в ній
Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку
§ 8
9
7.11
Знаннєвий компонент: знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства (інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної економічної інтеграції); пояснює вплив глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних економік країн різних типів. Ціннісний компонент оцінює вплив глоба лізації на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці

§ 9
10
14.11
Знаннєвий компонент: наводить приклади ТНК в Україні; знає і розуміє роль міжнародних організацій у світовій економіці
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування міжнародної економіки

§ 10
11
21.11

Узагальнення з розділів «Вступ» та «Національна економіка та світове господарство»

повт. § 1-10
Розділ ІІ. Первинний сектор господарства
Тема 1. Сільське господарство
12
28.11
Знаннєвий компонент: називає види діяльності в сільському господарстві; наводить приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та спеціалізацію  сільського господарства в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в  Україні.
Сільське господарство, його значення в сучасному світі.

§ 11
13
5.12
Складники сільського господарства. Роль природних чинників (земельних та агрокліматичних ресурсів) у розвитку й розміщенні аграрного   виробництва

§ 12
14
12.12
Знаннєвий компонент: називає види сільськогосподарських угідь; Діяльнісний компонент: характеризує особливості розміщення рослинництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур; визначає  місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції. Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
Сільське господарство України.

§ 13
15
19.12
Діяльнісний компонент: показує на карті України –сільськогосподарські зони, гірські та приміські  райони; характеризує особливості розміщення тваринництва  в Україні; аналізує карти тваринництва; визначає  місце України на світових ринках сільськогосподарської продукції.
Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського господарства України. Гірські та приміські сільськогосподарські райони. Сільське господарство у своєму регіоні

§ 14
16
26.12
















Знаннєвий компонент: пояснює поширення в світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів скотарства, вівчарства. Діяльнісний компонент: показує на карті світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику, льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини, цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва;
Сільське господарство світу. Географія основних зернових і технічних культур та виробництва продукції тваринництва. Зональність світового сільського господарства. Найбільші країни-виробники та країни-експортери сільськогосподарської продукції
Практична робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування встановлених відмінностей
 § 15

Немає коментарів:

Дописати коментар

До уваги учнів

 Шановні учні продовжуємо навчатись у дистанційному форматі. Всі завдання із детальними інструкціями буде розміщено у гугл-класах відповідно...