9 – А, 9 – В класи
№ уроку
|
Дата проведення
|
Очікувані
результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Тема уроку
|
Практична складова
|
Домашнє завдання
|
|
ВСТУП
|
||||||
1
|
6.09
|
Знаннєвий компонент: називає об’єкт
вивчення економічної географії; розуміє
зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими
науками; пояснює актуальність і
необхідність вивчення економічної географії; формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у
розв’язанні багатьох суспільних
проблем. Діяльнісний компонент:
визначає роль економічної географії в системі
географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення
застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
|
Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в
географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук.
Значення знань з економічної географії
|
§ 1
|
||
Розділ І.
Національна економіка і світове господарство
|
||||||
Тема 1.
Національна економіка
|
||||||
2
|
13.09
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий
внутрішній продукт», «індекс людського
розвитку»; Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної
економіки (первинний, вторинний, третинний) аналізує секторальну
модель економіки України та
порівнює її з іншими державами;
Ціннісний компонент: усвідомлює
значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у
різних видах людської діяльності, уміє
аналізувати й оцінювати власні здібності й уподобання та співвідносити їх до ринку
праці в Україні; усвідомлює значення форм
суспільної організації виробництва
та їх використання у різних
видах людської діяльності
|
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники:
валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс розвитку людського
потенціалу (ІРЛП)
|
§ 2
|
||
3
|
20.09
|
Секторальна модель економіки країни.
|
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки
|
§ 3
|
||
4
|
27.09
|
Форми суспільної організації виробництва
|
§ 4
|
|||
5
|
4.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє вплив
природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов,
сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий,
транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє форми просторової
організації господарства (економічні райони, елементи територіальної
структури промисловості, сільського господарства тощо)
|
Форми просторової організації національної економіки Чинники розміщення
виробництва.
|
§ 5
|
||
Тема 2.
Світове господарство
|
||||||
6
|
11.10
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки
понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону,
країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова
економіка»), «світовий ринок»;
|
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття
«спеціалізація території», «міжнародний поділ праці»
|
§ 6
|
||
7
|
18.10
|
Знаннєвий компонент: називає типи
економічних систем; наводить приклади країн
світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН); Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни
«Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20);
уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо типізації країн за рівнем
соціально-економічного розвитку.
|
Типи економічних систем.
|
§ 7
|
||
8
|
25.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє багаторівневість
світового господарства;
|
Типізація країн світу за рівнем економічного
розвитку, місце України в ній
|
Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і
визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного
розвитку
|
§ 8
|
|
9
|
8.11
|
Знаннєвий компонент: знає і
розуміє роль
міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства
(інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної
економічної інтеграції); пояснює вплив
глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних
економік країн різних типів. Ціннісний
компонент оцінює вплив глоба лізації
на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
|
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці
|
§ 9
|
||
10
|
15.11
|
Знаннєвий компонент: наводить
приклади ТНК в
Україні; знає і розуміє роль
міжнародних організацій у світовій економіці
|
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування
міжнародної економіки
|
§ 10
|
||
11
|
22.11
|
Узагальнення з розділів «Вступ» та «Національна
економіка та світове господарство»
|
повт. § 1-10
|
|||
Розділ ІІ.
Первинний сектор господарства
|
||||||
Тема 1.
Сільське господарство
|
||||||
12
|
29.11
|
Знаннєвий компонент: називає види
діяльності в сільському господарстві; наводить
приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та
спеціалізацію сільського господарства
в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо
впровадження ринку земельних ресурсів в
Україні.
|
Сільське господарство, його значення в сучасному світі.
|
§ 11
|
||
13
|
6.12
|
Складники сільського господарства. Роль природних чинників
(земельних та агрокліматичних ресурсів) у розвитку й розміщенні аграрного
виробництва
|
§ 12
|
|||
14
|
13.12
|
Знаннєвий компонент: називає види
сільськогосподарських угідь; Діяльнісний
компонент: характеризує
особливості розміщення рослинництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської
продукції. Ціннісний компонент аргументує
свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
|
Сільське господарство України.
|
§ 13
|
||
15
|
20.12
|
Діяльнісний компонент: показує на
карті України
–сільськогосподарські зони, гірські та приміські райони; характеризує
особливості розміщення тваринництва в
Україні; аналізує карти
тваринництва; визначає місце України на світових ринках
сільськогосподарської продукції.
|
Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського
господарства України. Гірські та приміські сільськогосподарські райони.
Сільське господарство у своєму регіоні
|
§ 14
|
||
16
|
27.12
|
Знаннєвий компонент: пояснює поширення в
світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів
скотарства, вівчарства. Діяльнісний
компонент: показує на карті
світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику,
льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини,
цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва;
|
Сільське господарство світу. Географія основних зернових і технічних
культур та виробництва продукції тваринництва. Зональність світового
сільського господарства. Найбільші країни-виробники та країни-експортери
сільськогосподарської продукції
|
Практична
робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що
їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування
встановлених відмінностей
|
§ 15
|
9 – Б клас
№ уроку
|
Дата проведення
|
Очікувані
результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Тема уроку
|
Практична складова
|
Домашнє завдання
|
ВСТУП
|
|||||
1
|
3.09
|
Знаннєвий компонент: називає об’єкт
вивчення економічної географії; розуміє
зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими
науками; пояснює актуальність і
необхідність вивчення економічної географії; формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у
розв’язанні багатьох суспільних
проблем. Діяльнісний компонент:
визначає роль економічної географії в системі
географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення
застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
|
Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в
географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук.
Значення знань з економічної географії
|
§ 1
|
|
Розділ І.
Національна економіка і світове господарство
|
|||||
Тема 1.
Національна економіка
|
|||||
2
|
10.09
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий
внутрішній продукт», «індекс людського
розвитку»; Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної
економіки (первинний, вторинний, третинний) аналізує секторальну
модель економіки України та
порівнює її з іншими державами;
Ціннісний компонент: усвідомлює
значення форм суспільної організації виробництва та їх використання у
різних видах людської діяльності, уміє
аналізувати й оцінювати власні здібності й уподобання та співвідносити їх до ринку
праці в Україні; усвідомлює значення форм
суспільної організації виробництва
та їх використання у різних
видах людської діяльності
|
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники:
валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс розвитку людського
потенціалу (ІРЛП)
|
§ 2
|
|
3
|
17.09
|
Секторальна модель економіки країни.
|
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки
|
§ 3
|
|
4
|
24.09
|
Форми суспільної організації виробництва
|
§ 4
|
||
5
|
1.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє вплив
природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов,
сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий,
транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє форми просторової
організації господарства (економічні райони, елементи територіальної
структури промисловості, сільського господарства тощо)
|
Форми просторової організації національної економіки Чинники розміщення
виробництва.
|
§ 5
|
|
Тема 2.
Світове господарство
|
|||||
6
|
8.10
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки
понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону,
країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова
економіка»), «світовий ринок»;
|
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття
«спеціалізація території», «міжнародний поділ праці»
|
§ 6
|
|
7
|
15.10
|
Знаннєвий компонент: називає типи
економічних систем; наводить приклади країн
світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН); Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни
«Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20);
уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо типізації країн за рівнем
соціально-економічного розвитку.
|
Типи економічних систем.
|
§ 7
|
|
8
|
22.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє багаторівневість
світового господарства;
|
Типізація країн світу за рівнем економічного
розвитку, місце України в ній
|
Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і
визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного
розвитку
|
§ 8
|
9
|
5.11
|
Знаннєвий компонент: знає і
розуміє роль
міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства
(інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної
економічної інтеграції); пояснює вплив
глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних
економік країн різних типів. Ціннісний
компонент оцінює вплив глоба лізації
на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
|
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці
|
§ 9
|
|
10
|
12.11
|
Знаннєвий компонент: наводить
приклади ТНК в
Україні; знає і розуміє роль
міжнародних організацій у світовій економіці
|
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування
міжнародної економіки
|
§ 10
|
|
11
|
19.11
|
Узагальнення з розділів «Вступ» та «Національна
економіка та світове господарство»
|
повт. § 1-10
|
||
Розділ ІІ.
Первинний сектор господарства
|
|||||
Тема 1.
Сільське господарство
|
|||||
12
|
26.11
|
Знаннєвий компонент: називає види
діяльності в сільському господарстві; наводить
приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та
спеціалізацію сільського господарства
в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо
впровадження ринку земельних ресурсів в
Україні.
|
Сільське господарство, його значення в сучасному світі.
|
§ 11
|
|
13
|
3.12
|
Складники сільського господарства. Роль природних чинників
(земельних та агрокліматичних ресурсів) у розвитку й розміщенні аграрного
виробництва
|
§ 12
|
||
14
|
10.12
|
Знаннєвий компонент: називає види
сільськогосподарських угідь; Діяльнісний
компонент: характеризує
особливості розміщення рослинництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської
продукції. Ціннісний компонент аргументує
свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
|
Сільське господарство України.
|
§ 13
|
|
15
|
17.12
|
Діяльнісний компонент: показує на
карті України
–сільськогосподарські зони, гірські та приміські райони; характеризує
особливості розміщення тваринництва в
Україні; аналізує карти
тваринництва; визначає місце України на світових ринках
сільськогосподарської продукції.
|
Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського
господарства України. Гірські та приміські сільськогосподарські райони.
Сільське господарство у своєму регіоні
|
§ 14
|
|
16
|
24.12
|
Знаннєвий компонент: пояснює поширення в
світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів
скотарства, вівчарства. Діяльнісний
компонент: показує на карті
світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику,
льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини,
цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва;
|
Сільське господарство світу. Географія основних зернових і технічних
культур та виробництва продукції тваринництва. Зональність світового
сільського господарства. Найбільші країни-виробники та країни-експортери
сільськогосподарської продукції
|
Практична
робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що
їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування
встановлених відмінностей
|
§ 15
|
9 – Г клас
№ уроку
|
Дата проведення
|
Очікувані
результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Тема уроку
|
Практична складова
|
Домашнє завдання
|
|
ВСТУП
|
||||||
1
|
5.09
|
Знаннєвий компонент: називає об’єкт
вивчення економічної географії; розуміє
зміст поняття «географічне середовище»; наводить приклади зв’язків економічної географії з іншими
науками; пояснює актуальність і
необхідність вивчення економічної географії; формує обґрунтовану думку щодо ролі економічної географії у
розв’язанні багатьох суспільних
проблем. Діяльнісний компонент:
визначає роль економічної географії в системі
географічних наук. Ціннісний компонент: висловлює бачення
застосування знань з економічної географії у повсякденному житті
|
Об’єкт вивчення економічної географії. Взаємодія господарства і природи в
географічному середовищі. Економічна географія в системі географічних наук.
Значення знань з економічної географії
|
§ 1
|
||
Розділ І.
Національна економіка і світове господарство
|
||||||
Тема 1.
Національна економіка
|
||||||
2
|
12.09
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки понять «національна економіка», «валовий
внутрішній продукт», «індекс людського
розвитку»; Діяльнісний компонент: розрізняє сектори національної
економіки (первинний, вторинний, третинний) аналізує секторальну
модель економіки України та порівнює
її з іншими державами; Ціннісний
компонент: усвідомлює значення форм
суспільної організації виробництва та їх використання у різних видах людської
діяльності, уміє аналізувати й
оцінювати власні здібності й
уподобання та співвідносити їх до ринку праці в Україні; усвідомлює значення форм суспільної
організації виробництва та їх використання у різних видах людської
діяльності
|
Національна економіка. Поняття «економічний розвиток» та його показники:
валовий внутрішній продукт (ВВП), структура ВВП, індекс розвитку людського
потенціалу (ІРЛП)
|
§ 2
|
||
3
|
19.09
|
Секторальна модель економіки країни.
|
Практична робота № 1. Аналіз секторальної моделі економіки
|
§ 3
|
||
4
|
26.09
|
Форми суспільної організації виробництва
|
§ 4
|
|||
5
|
3.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє вплив
природних і суспільних чинників на розміщення виробництва (природних умов,
сировинний, паливно-енергетичний, водний, працересурсний, споживчий,
транспортний, науковий, екологічний, військово-стратегічний). Діяльнісний компонент: розрізняє форми просторової
організації господарства (економічні райони, елементи територіальної
структури промисловості, сільського господарства тощо)
|
Форми просторової організації національної економіки Чинники розміщення
виробництва.
|
§ 5
|
||
Тема 2.
Світове господарство
|
||||||
6
|
10.10
|
Знаннєвий компонент: називає ознаки
понять «спеціалізація території (населеного пункту, району, регіону,
країни)», «міжнародний поділ праці», «світове господарство» («світова
економіка»), «світовий ринок»;
|
Світове господарство (світова економіка), світовий ринок. Поняття
«спеціалізація території», «міжнародний поділ праці»
|
§ 6
|
||
7
|
17.10
|
Знаннєвий компонент: називає типи
економічних систем; наводить приклади країн
світу з різним рівнем економічного розвитку (за типізацією ООН); Діяльнісний компонент: знаходить і показує на карті країни
«Великої сімки» (G-7), «Великої двадцятки» (G-20);
уміє отримувати й аналізувати інформацію щодо типізації країн за рівнем
соціально-економічного розвитку.
|
Типи економічних систем.
|
§ 7
|
||
8
|
24.10
|
Знаннєвий компонент: розуміє багаторівневість
світового господарства;
|
Типізація країн світу за рівнем економічного
розвитку, місце України в ній
|
Практична робота №2. Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і
визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного
розвитку
|
§ 8
|
|
9
|
7.11
|
Знаннєвий компонент: знає і
розуміє роль
міжнародних організацій у світовій економіці; розуміє сутність тенденцій розвитку світового господарства
(інтернаціоналізації виробництва, інформатизації, глобалізації, регіональної
економічної інтеграції); пояснює вплив
глобалізації на темпи розвитку світового господарства та національних
економік країн різних типів. Ціннісний
компонент оцінює вплив глоба лізації
на діяльність населення (на прикладі свого регіону)
|
Сучасне світове господарство. Міжнародний географічний поділ праці
|
§ 9
|
||
10
|
14.11
|
Знаннєвий компонент: наводить
приклади ТНК в
Україні; знає і розуміє роль
міжнародних організацій у світовій економіці
|
Транснаціональні корпорації (ТНК) та їх вплив на функціонування
міжнародної економіки
|
§ 10
|
||
11
|
21.11
|
Узагальнення з розділів «Вступ» та «Національна
економіка та світове господарство»
|
повт. § 1-10
|
|||
Розділ ІІ.
Первинний сектор господарства
|
||||||
Тема 1.
Сільське господарство
|
||||||
12
|
28.11
|
Знаннєвий компонент: називає види
діяльності в сільському господарстві; наводить
приклади впливу природних і суспільних чинників на рівень розвитку та
спеціалізацію сільського господарства
в регіоні світу, країні; країн з аграрною міжнародною спеціалізацією; Ціннісний компонент аргументує свою позицію щодо
впровадження ринку земельних ресурсів в
Україні.
|
Сільське господарство, його значення в сучасному світі.
|
§ 11
|
||
13
|
5.12
|
Складники сільського господарства. Роль природних чинників
(земельних та агрокліматичних ресурсів) у розвитку й розміщенні аграрного
виробництва
|
§ 12
|
|||
14
|
12.12
|
Знаннєвий компонент: називає види
сільськогосподарських угідь; Діяльнісний
компонент: характеризує
особливості розміщення рослинництва в Україні; аналізує карти сільськогосподарських культур; визначає місце України на світових ринках сільськогосподарської
продукції. Ціннісний компонент аргументує
свою позицію щодо впровадження ринку земельних ресурсів в Україні.
|
Сільське господарство України.
|
§ 13
|
||
15
|
19.12
|
Діяльнісний компонент: показує на
карті України
–сільськогосподарські зони, гірські та приміські райони; характеризує
особливості розміщення тваринництва в
Україні; аналізує карти
тваринництва; визначає місце України на світових ринках
сільськогосподарської продукції.
|
Структура та розміщення тваринництва. Зональна спеціалізація сільського
господарства України. Гірські та приміські сільськогосподарські райони.
Сільське господарство у своєму регіоні
|
§ 14
|
||
16
|
26.12
|
Знаннєвий компонент: пояснює поширення в
світі свинарства, птахівництва, формування спеціалізованих районів
скотарства, вівчарства. Діяльнісний
компонент: показує на карті
світу зони (райони) вирощування пшениці, кукурудзи, рису, бавовнику,
льону-довгунцю, соняшнику, сої, маслин, олійної пальми, цукрової тростини,
цукрового буряку, картоплі, чаю, кави, какао-бобів, аналізує карти сільськогосподарських культур і тваринництва;
|
Сільське господарство світу. Географія основних зернових і технічних
культур та виробництва продукції тваринництва. Зональність світового
сільського господарства. Найбільші країни-виробники та країни-експортери
сільськогосподарської продукції
|
Практична
робота № 3. Визначення основних зернових і технічних культур, що
їх вирощують у помірному й тропічному кліматичних поясах, та обґрунтування
встановлених відмінностей
|
§ 15
|
Немає коментарів:
Дописати коментар